حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟
سرخط خبرها

محمود عباس: هدف از حمله به «آنروا»، نابودی آوارگان است

  • کد خبر: ۲۱۴۴۰۰
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
محمود عباس: هدف از حمله به «آنروا»، نابودی آوارگان است
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (چهارشنبه) هدف از حمله به «آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی» (آنروا) را نابودی آوارگان دانست و خواستار بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمود عباس» در دیدار با «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا)، قضیه آوارگان را مهمترین مساله فلسطین و تنها راه حل آن را بازگشت آوارگان دانست.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر ضرورت آتش بس فوری در نوار غزه، حمایت از ملت فلسطین، مخالفت کامل با آواره کردن مردم و ضرورت گشودن فوری معابر بشردوستانه روی آنها تاکید کرد.

محمود عباس همچنین تأکید کرد: تامین امکانات و تجهیزات پزشکی، آب، برق و سوخت برای غزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پایان خواستار بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه های خود، تامین پناهگاه برای آنها، فعالیت مجدد بیمارستان ها، مدارس و تهیه امکانات اساسی برای آنها در سریع ترین زمان ممکن شد.

آنروا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: کاروان‌های کمک رسانی همچنان با حملات مواجه هستند و اسرائیل از دسترسی به این کمک‌ها جلوگیری می‌کند.

در این بیانیه آمد: ۴۴ درصد از مدارس آنروا در نوار غزه به دلیل حملات به صورت جزیی یا کلی آسیب دیده‌اند.

آنروا همچنین درباره تاثیر اقدامات مغرضانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه این آژانس نوشت: کمک‌هایی که طی ماه جاری به دست آنروا رسیده در مقایسه با ماه‌های گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->